S Trilobitem Cestou Vojty Náprstka

12.09.2017

IVO HAŠKA

Koncem prázdnin jsem přemýšlel, na který pochod se mám v sobotu 2. září vydat. Tu jsem si všiml, že jeden z nich - Čtyři řeky s Trilobitem - se koná po nejstarší turisticky značené cestě, pojmenované po Vojtěchu Náprstkovi. Navíc se jednalo o jubilejní desátý ročník pochodu, který se konal v den úmrtí prvního předsedy Klubu českých turistů. Byla to náhoda, nebo to tak pořadatelé skutečně zamýšleli?

Takže bylo rozhodnuto. Účast na pochodu byla slabší, poněvadž podle předpovědi počasí mělo pršet. Zato zájemců o prohlídku Karlštejna bylo tolik, že nemělo smysl čekat před pokladnou na vstupenky. Byly tam takové davy, že hrad zvenku prakticky ani nebylo vidět. Nicméně jsem nezmokl. A domů jsem dorazil tak, jak jsem měl v plánu, ačkoliv ten den měly vlaky velká zpoždění. Přišel jsem totiž na nádraží právě včas, abych nastoupil do vlaku, který měl být už dávno pryč...

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky